TAJUK : BANGKIT DARI GAGAL
OLEH : IN-TEAM & RAZZI ARMANSUR
TERBITAN : IN-TEAM RECORDS SDN. BHD.
HARGA : RM19.90

Pilihan anda hanya ada dua sahaja, sama ada bangkit dari gagal atau terus tenggelam dalam kgagalan selama-lamanya. Bahkan bangkit sahaja tidak mencukupi, semestinya anda perlu berlari ke arah kejayaan sesudah bangkit dari gagal.

Bagaimana cara sebenar bangkit dari gagal dan berlari ke arah ke jayaan?? Apa dan bagaimana berlari ke arah kejayaan?? Buku ini telah menyingkap segalanya.. Anda akan memperolehi pelbagai panduan, teknik, cara praktikal yang paling tepat untuk bangkit dari gagal dan berlari ke arah kejayaan..

Buktikan kemampuan anda sekarang! Mulai sekarang anda tidak akan lagi tenggelam dalam kegagalan, sebaliknya setiap kali mengalami kegagalan, anda akan segera bangkit, berlari ke arah kejayaan.

  • Jatuh bangun perkara biasa, tapi jatuh tak pernah bangun-bangun itulah yang luar biasa
  • Ia belum berakhir selagi belum berakhir
This book is belongs to me gifted by Mr. Ayie.. Mase tu memang pointer aku ngah jatuh merudum tergolek-golek.. Then i told him... aku tensyen giler la mase tu.. Then he give me that book!! Mule-mule aku malas la nak bace.. aku ni kan bukannya suka baca buku-buku gini.. Kalau novel Alaf 21 cepat jer..hehehe.. Patu entah la kenapa datang angin rajin aku nak bukak buku ni.. Interesting.. banyak yang aku belajar dalam buku ni.. So, tak salah kan korang pun dapatkan buku ni sebab berbaloi sangat-sangat.. Dan tak salah jugak kalau skali skala memotivasikan diri.. Ni asyik menjiwangkan diri jerk..ngeh ngeh ngeh...

Aku nak gi study Nahu dulu.. Isnin ni test.. Da...

1 comments:

Fuad said...

amboi..lawat blog orang tak kabo ek..hehehe
suke benor la nasyid ye..
orang suh nasyid, xmboh nasyid..
dok sibuk bergambor..
hehehe...
jgn marah cik maisarah..
salam
_fuad_