Aku dan Boring....

Merupakan sahabat yang paling akrab sekarang

Dimana ada aku di situ ada dia

Dia paling baik ngan aku

Paling rapat ngan aku

Paling sayang aku....

Siapakah Boring???

Boring ialah....

Seseorang yang sentiasa bersama aku

Bila aku tidak tau ape yang nak dibuat

Dia la yang teman aku...

Sayang kau Boring...

Mmmuach!!!


Hehehe... Ntah pape la aku mengarut...
Aku sebenarnyer tak tau da nak wat per
Tak tau da nak tulis per...
Sebab tak dek cerita yang menarik nak dicoretkan...
Tengok blog orang cam best jer..
Blog aku plak.... Cam menyampah jer...huhuhu
Aku benci susana cam ni..
Tapi aku terpaksa terima...
Nak kerja susah sangat sekarang..
Ekonomi meleset...
Sape-sape yang ada keje untuk aku cakap la...
Any work... Asal HALAL.. hehehe...
Okey la.. Chow dulu..
See Ya.....

0 comments: