Salam semua...
Ade sahabat aku kata " Ingatkan dah tak nak edit blog tu.. Dah bersawan..." Huhuhu... Ye ke? Maknenya tersangatlah lame aku tak mengedit blog ni... Heheh ;)

Ape citer smalam?
Smalam aku tersangatlah tak dek mood nak mengedit blog.. Kaki aku sakit.. Nak bangun pun macam orang tua.. Huhuhu... Pagi tu pergi urut, mek kate urat kaki aku lari.. Waduhh.. Tak larat la aku nak kejar.. Hahahah... Tapi Alhamdulillah, hari ni macam da ok skit... Sakit n bengkak pun da kurang... Sukenye aku...

Petang tu Ateh call aku.. Tanya nak keje dok? Aik?? Tibe-tibe jer... Erm.. Jadi cikgu, ganti mak cik aku yang sakit skang... Boleh la.. lapor diri Ahad ni (6 Sep).. Takot la plak sebab aku ni tak dek pengalaman ngajo budak-budak.. Ye lah. Sebab aku pun bebudak la sangatnye lagi...Hahahah... Insya Allah.. cube yang terbaik... Sorang sahabat cakap td aku kene jd Maisarah yang baru.. Bukan Maisarah yang dulu.. Knp?? mungkin dulu aku tak berapa nak agresif sangat.. Pasif jer... Ye ke?? Ntah.. Ye kot.. =) Aku harap dengan kerjaya yang baru ni aku akan dapat jadi Maisarah yang baru.... Macam Loli.... Hahaha..

Tapi ape yang menyedihkan aku, terpaksalah berpisah ngan ma n adik-adik aku lagi di bulan puasa ini.. Baru ingat nak relex-relex skit.. Cian jugak kat ma aku... Tak dok orang nak buke kat umah.. Tapi tak pe la... Aku perlu kuatkan semangat, cekalkan hati.. Nanti nak gi Jordan pun kene berpisah kan? Lagi jauh lak tu.. Huwaaaa...

Cerita Hari Ini.....

Oleh kerana kaki kesayangan aku ni macam da ok skit, dengan penuh bersemangatnye aku bangun pagi-pagi untuk pergi buat kuih dengan jiran aku, Mak Cik Ani.. Gi tolong-tolong dia jer.. Hari ni wat kuih Almond London.. Besh.. terliur den... Hahaha.. Mase aku pergi tu, tak dek orang lagi.. Da kat pukul 11.45 tu de la orang datang tolong... hampir pukul 2 petang, semuanya selesai... Aku pun balik dan berehat.. Hehehe...


.:: Ini Almond London ::.


.:: Almond london yang belum dicelup coklat ::.


.:: Dah ciap dicelup ::.


.:: Tadaaa... Dah ciap dipacking ::.

0 comments: