Assalamualaikum sahabi-sahabi kareem, sahabi-sahabi mahbub, sahabi-sahabi salahin, sahabi-sahabi jadid... hehehe n sape2 je la yang rajin menziarahi blog aku ni..huhuhu

Erm aku nak promote sket ni.. jom la ramai-ramai kita pakat bace Novel bertajuk "TIKA RINDU BERLAGU" karangan Lily Suriani a.k.a mak su aku..hehe.. Best giler aku cakap.. Memang la aku yang cakap dah ni blog aku..hehehe..

Jap jap.. Aku nak letak gambar cover depan novel ni.. Jap ye...

Haa!! Ni la novel yang aku cakap tu.. Beli la.. Tak rugi...

Novel ni mengisahkan.........
KESUNGGUHAN Naim mempamer cinta membuatkan Adila mula melakar mimpi. Malamnya disinari kerlipan bintang. Siangnya pula sentiasa dihiasi pelangi. Kalaulah begini indah perasaan dilambung cinta, dari dulu lagi dilagukan rasa rindu. Biar bergema di seluruh alam.

Tiba-tiba mimpi yang indah itu hilang. Perginya tanpa meninggalkan sebarang jejak. Terpisah dengan Naim menjadikan Adila seperti tidak keruan. Dia mencari dan terus mencari hingga akhirnya lelah sendiri. Jiwanya kacau, fikirannya bercelaru. Kemunculan semula Naim seakan terhenti putaran bumi. Sukar untuk Adila menerima hakikat yang namanya tiada dalam ingatan Naim. Namun, demi cinta yang harus dipertahankan, dia tidak akan sesekali mengalah. Sekali janji dilafazkan, dia rela dirinya diibaratkan perigi mencari timba. Cuma, tegakah hati untuk menerima? Ahh... Susahnya membina mahligai bahagia!
TIKA RINDU BERLAGU

Harga: RM19.90
Penulis: Lily Suriani
Halaman: 480

Beli tau.. Jangan tak beli... Hehehehe... Then pas korang bace novel ni if korang puas hati ade lagi 2 novel yang mak su aku tulis.. Jap ye..

.
.:: Her first novel ::.
Fatin Nabila berprinsip, lelaki yang keluar dengannya akan menjadi suaminya......


.:: Her second novel ::.
Sekali dia melafazkan cinta, mengapa Firas sanggup melakukannya??

Ha.. Ape tunggu lagi??? Hehehehe

p/s : buat my sayangness Mak Su, congrates!!! TRB best sangat2.. Boleh menangis dan begelak ketawa bersamanya.. Next novel must be da best among three of ur novels.. Best of luck Mak Su!!

0 comments: