Salam semua.. hai hai hai.. Lame x tulis lam blog ni... Hehehe.. =D Faham2 aje la... aku ni bukan cam Kak Ika yang rajin p surf tenet untuk tulis blog. aku pun bukan rajin cam ima y salu g maktabah untuk update anti-virus.... Aku ni...........aku la... Hehe..

Well, I hope all of u are always in good health.. Now, sempena duk umah n dapat line tenet yang bagus ni, aku nak ambik kesempatan untuk ceritakan wut happened selama aku menghilangkan diri.. hehehe.. let me story u.....

1) RAYA @ RUMAH DR ROHAIZAN BIN BARU .:: Head department of AQSA ::.

Jamuan raya untuk warga AQSA di rumah ketua program pada hari Isnin 7 Oktober 2008
Makanan best2.. Semua yang aku x pernah makan.. hehehe..
Semoga tautan ukhuwan ini sentiasa mekar walau berpisah semillion batu sekalipun.. =)



.:: Antara yang hadir ::.


.:: Kami yang ceria sokmo di mana berada ::.


2) BESDAY SAFARIAH @ SAA

Selamat Hari lahir yang ke-20 Saa.. semoga panjang umur dan berjaya selalu.. Oppss lupa n
bahagia bersama ehemmmm...... hehehe

Jumaat 10 oktober 2008 @ Rumah Saa



.:: Geng2 puang yang hadir memeriahkan majlis ::.



.:: Boys are eating ::.


.:: Nak satu..... huhuhu ::.

.:: Besday gurl - Safariah ::.

Ok guys.. cukup2 la dlu erk.. hehehe.. Aku nak tengok blog2 rakan blogger yang len.. Nak cari ilham sket.. Wa akhiran, kullu yaum wa antum bikhair..... Ma'a salamah...

0 comments: