Sistem e-HyProBulkSMS







PRODUK


e-HyProBulkSMS adalah sebuah sistem perkhidmatan penghantaran pesanan ringkas secara "bulk" pukal. Sistem ini boleh menghantar ribuan pesanan ringkas serentak dalam bentuk SMS, MMS, Wap Push, Flash Messaging dan banyak lagi kepada kumpulan sasaran. Sistem ini telah dibangunkan oleh anak tempatan dan berkeupayaan mengendalikan penghantaran ribuan pesanan ringkas ke serata dunia "global" dengan kos yang amat rendah berbanding penggunaan "flyers" rumah kerumah serta tangan ke tangan, media akhbar dan elektronik sediada. Penghantaran dan penerimaan SMS di telefon tangan "handphone" terbukti berkesan apabila penerima akan terus membuka pesanan ringkas mereka secepatnya dan menyimpannya untuk tujuan rujukan; tidak seperti kertas-kertas "flyers" yang bakal dibuang tanpa penerima membacanya terlebih dahulu. Peralatan "handphone" adalah sesuatu yang begitu berharga dan bernilai kepada pemiliknya. Setiap pesanan ringkas pasti dibaca dan akan tersimpan jika tidak dipadamkan.

KEGUNAAN


Sistem e-HyProBulkSMS ini amat bersesuaian kepada syarikat-syarikat atau individu-individu yang mempunyai pelangan tetap dimana pihak syarikat boleh mewar-warkan sebarang promosi, diskaun, ucapan dan jemputan berhubung samada potongan diskaun, ucapan harijadi, jemputan pelancaran produk dan sebagainya.

Individu-individu juga boleh menggunakan perkhidmatan ini bertujuan seperti jemputan perkahwinan, kenduri kendara, kematian, jemputan rumah terbuka dan sebagainya.

Jika sistem ini digunakan oleh persatuan atau jawatankuasa, ianya boleh dihantar bagi tujuan seperti pemberitahuan kegiatan riadah masjid-masjid, gotong-royong, mesyuarat kawasan dan lain-lain. Bagi persatuan atau kelab di universiti pula, ia adalah sangat berguna untuk memberi hebahan berkaitan dengan perkembangan kelab, aktiviti2 kelab, meminda atau penetapan tarikh aktivi dan banyak lagi.

HARGA


Sistem e-HyProBulkSMS ini amat murah jika dibandingkan dengan sistem-sistem sediada. Sistem ini dijual dengan harga RM250.00, RM500.00 dan RM1,000.00. SMS "bulk" pukal dijual serendah RM75.00 untuk 500 pesanan ringkas "SMS" yang boleh digunakan serta merta.

Sistem ini boleh dihantar ke serata pelusuk tanahair di Malaysia... bahkan di dunia... tak percaya!!! telefon kami di 03-77101330 untuk keterangan...



PERBANDINGAN & KEKUATAN


Pasti ada yang beranggapan bahawa 500 pesanan ringkas tersebut bernilai 15sen untuk satu pesanan ringkas. BUKAN!! Disinilah terletak kekuatan sebenar perkhidmatan kami, walaupun 15sen untuk satu pesanan ringkas, ianya bukan hanya kepada penggunaan SMS sahaja, tetapi merangkumi penggunaan MMS, Wap Push, Flash Messaging dan banyak lagi.... cuba anda bandingkan dengan harga dari syarikat-syarikat telekomunikasi sediada... kami pasti yang termurah!!!...

Jika anda membeli RM360.00 untuk 4,000 pesanan ringkas, nilai satu pesanan ringkas telah jatuh kepada 9sen... 9sen untuk SMS, MMS, Wap Push, Flash Messsaging dan lain-lain!!! fuhhhh... cukup murah!!!

Sistem e-HyProBulkSMS ini pada dasarnya hanya boleh digunakan di internet sahaja melalui samada komputer riba "laptop" dan komputer biasa yang boleh disambungkan ke internet... TERKINI!!! pengguna juga boleh menggunakan sistem ini jika pengguna tersebut mempunyai "handphone" yang boleh melayari internet... kami sentiasa akan mempertingkatkan sistem e-HyProBulkSMS dari masa ke masa tanpa ada penambahan dari pembayaran RM500.00 tersebut. Pengguna pastinya akan menikmati kemudahan-kemudahan yang disediakan dengan sepenuhnya tanpa kekangan kewangan!!!

Jadi, apa tunggu lagi!!!

PELUANG PENDAPATAN SAMPINGAN


Kami juga ada memberikan insentif-insentif hebat dan menakjubkan kepada pengguna yang menjualkan sistem e-HyProBulkSMS ini kepada syarikat-syarikat dan individu-individu yang berminat.


- BAGAIMANA INGIN MENDAFTAR??

  • Anda boleh bank-in RM250/RM500/RM1000 mengikut pakej yang dipilih ke akaun :
  • Maybank 163064 128 157 ( Siti Maisarah Binti Mohd Zukri )
  • Daftar di website syarikat www.330hyper.com atau link http://www.330hyper.com/hyprosms/?rId=127825
  • Referral Username hyprobulksms : sarah
  • maklumkan username anda kepada introducer/saya setelah register
  • Ada kemusykilan, boleh hubungi saya atau tinggalkan no phone anda di inbox sy, iszanna88@yahoo.com dan HP 013-9754238 ( Cik Sarah )
untuk keterangan lanjut:
En. Akmal
Kumpulan Usahawan
Laman Rasmi Syarikat ( Hypernet Resources Sdn. Bhd. )
En. Remy

* Ini hanyalah blogpromosi sementara. Insya Allah blog sebenar akan siap dalam masa terdekat.. harap maklum

1 comments:

AffiliateShah said...

assalamualaikum sarah...
salam biz dan persahabatan saya hulur, :)
saya nak offer ni, nak offer Gambar,profil(spt nama,no tel,email,username HYPRO anda sebagai refferal kelak,video jika ada/mahu.jika mana2 tu diklik akan terus di bawa kepada borang rigester.kalo di isi akan terus daftar sebagai sponsor anda @ downline anda.. Di laman saya www.sms-pukal.blogspot.com

terima kasih