Wajah baru... Azam baru.....
Kebanyakan blog yang aku ziarah ni la tajuk yang paling femes la.. yup.. setiap daripada kita sudah pasti mempunyai azam baru yang tersendiri.. Tapi setinggi manakah kita mampu melakukannya..? ayuh sahabat.. Istiqomahlah dalan setiap yang dirancang.. Semoga Allah mengabulkan doa kita.. Aminnn

Azam baru aku?? Hehehe..

1) Kuruskan badan dengan kurangkan makan --> makan nasi sekali sehari.. Nampak macam da berjaya skit.. Selain jimat duit badan pun makin slim.. Wahahah... Tak payah dah sibuk-sibuk fikir nak makan ubat kurus.. Istiqomah deh..

2) Jadi hantu librari.. Boleh la skang.. Sebab aku duk sibuk cari rujukan untuk tesis.. so, banyak kene gi librari.. Insya Allah....

3) Banyakkan baca buku agama.. Untuk memotivasikan diri sendiri ke arah akhirat yang lebih bahagia.. skang aku ngah bace buku " Jalan Menuju Ke Syurga " buku Imam as-Syafie.. Dah lebih separuh la aku baca.. Selain tu ade jugak buku kesihatan skit.. Banyak bace bab madu sebab tu tajuk tesis aku.. Hehehe.. dah boleh jadi ulat buku ni.. ;p

4) Macam da banyak la.. Tak dek da kot.. takut tI tak terbuat pulak pe yang aku azamkan tu.. Hehehe..

Sahabat yang aku kasihi... Doakan aku istiqomah di tahun baru ni.. Dan doakan aku berjaya dan bahagia dunia dan akhirat.. Semoga persahabatan kita terus utuh biarpun usia kita semakin bertambah.. selamat maju jaya semua!!!

0 comments: