Hai hai hai.. hehehe.. Bejumpa kita di tahun baru.. Nak tulis jugak blog nih sempena awal tahun baru..hehehe.. erm Selamat Tahun Baru semua!! semoga kita lebih najah dan istiqomah dalam melakukan sesuatu...

Aku sebenarnye tak tau la nak tulis pe.. Aku baru je siapkan nama-nama yang ada kat sijil yang aku buat hari tu.. Sijil MISWAN.. waaaa.. Lambat ciap la sebab sem lepas betul-betul busy la.. Banyak mende kene buat.. tapi tak ramai yang faham.. Yang depa tau kutuk! kutuk! kutuk! Tak terfikirkah diorang kenapa kami tak dapat siapkan sijil tu.. Bertimbang rasa la sket kawan... huhuhu.. sob sob sob.. Tapi yang aku geramnye ade yang kami da buat sijil yang lepas tapi tak gi ambik, komen plak cakap kami tak buat lagi sijil tu.. Honestly aku cakap mase tu aku hantar msg sorang2 kat depa (ahli kelab keusahawanan) suh pi ambik sijil 60% je yang datang.. Peka skit ngan msg tu.. Yang tak datang tu pending semua. waaaaaaaaaaaaa.... geramnyer..... huhuhu.. tapi tak pe la.. adat la tu kan??

Erm 6-11 Jan nanti aku dan 15 orang lagi student UDM akan ke Karnival dan Konvensyen Usahawan IPTA kat UUM Sintok.. Jumpa di sana.........................

P/S : Maaf atas kelewatan buat sijil..

0 comments: