Alhmdulilah.. Semalam ( 14 Jan ) genaplah umurku 21 tahun. Alahai.. Dah rase tua la plak.. Ahaks! Tahun ni aku tak wat jamuan coz busy n kekurangan budget.hehe.. Tapi alasan paling kukuh ialah busy.. Smalam aku pun tak dek mase untuk diri sendiri. Pagi pi class, then ptg pi librari.. Huhu.. So, untuk kwn2 aku, sowi ye.. Tahun ni tak dek mi n kek. Hahaha..

Wanna say thanks to those who send me besday wishes - Yusof, Kak Ili, Kak Ina, Ada, Kak Afni, Sa, Aiman, Manaf, Kak Iqa, Aini Azli, Wani, Kak Ha, Ma dan Ayah, Faiz, Pehah, Kak Yana, Kak Helma, kawan2 frenster...

Aku harap kedatangan usia baru ni mematangkan lg diri ini..

Ya Allah Ya Tuhanku, panjangkanlah umurku, tetapkanlah pendirianku, tetapkanlah imanku,jadikanlah aku seorang wanita muslimah sehebat serikandi di zaman Rasulullah, berikanlah aku kejayaan di dunia dan di akhirat. Amin...

1 comments:

dR.DidiE said...

Sarahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....huhu..hepi belated besday.....uwaa..cuainye sahabat...aku ni mmg lemah mengingat besday sahabat2..uhuhu..maaf yee..pepom,smoga sarah sentiasa tumbuh menjadi gadis solehah dan semoga berjaya dunia aj=khirat.lagi,mendapat pendamping yg terbaik yg dipilih oleh ALLAH..ameen..