Monsoon Cup.. Oh.. Monsoon Cup...
Start : 3-7 Dec 2008
Place : Ri-Yaz Heritage, Pulau Duyung, Kuala Terengganu

Haii friends.. long time not hear bout u all.. How are u actually?? I hope all of u are fine.. Happy holiday.. =) Suke erk korang bile sebut holiday.. Hehehe.. Wut u are doing during diz semester holiday?? erm aku harap korang sume isi mase cuti ni ngan perkara yang berfaedah laaaa....

Mase cuti ni banyak gak la aku pegi program cam KAKS n yang terbaru ni aku sertai monsoon cup buat survey untuk dapatkan feedback daripada orang ramai tentang monsoon cup ni.. Macam-macam reaksi la yang ada.. ada yang setuju ada yang tak.. Siap kene marah pun ada.. Paling truk kene halau.. Malu x payah nak kate la.. Tapi honestly speaking, terengganutians are not so spoting.. Kami bukannye nak jual barang.. Kami juz nak tanya pendapat.. Bukan kene bayar pun if bagi pendapat.. huh.. Aku tak faham la pemikiran mereka... Korang pulak macam mana?? Patut diteruskan atau tak monsoon cup ni??? Pape pun, thousand of thanks for those who give their responses.. Thanks a lot..

Aku tak tau la nak tulis ape.. Tapi aku titipkan gambar-gambar sepanjang survey untuk tatapan korang sume.. Hope u enjoy reading my blog..




.:: Khusyuk mendengar taklimat sebelum start survey ::.

.:: Questionaire ::.


.:: Sebahagian daripada pengsurvey.. hehehe ::.


.:: Permandangan dari Ri-Yaz Heritage, Pulau Duyung ::.

.:: Pengurus kami ::.
- Dari kiri : Jemie, Malini dan Magret -

.:: Breakfat @ Ri-Yaz - too expensive ::.
- RM 9.90!! --> Sandwich, nasi lemak n nescafe o -


.:: Yeahh!! finally.. we got our first sallary ::.

.:: Tamat ::.


0 comments: