Sahabat-sahabat semua.. Akhirnya masa yang ditunggu-tunggu sudah tiba.. Esok keputusan peperiksaan akan di keluarkan.. huhuhu.. Macam-macam yang aku rase skang ni.. Sronok.. Sebab tak sabar nak tengok result sem ni.. DL ke tak?? Takut.. Sebab..... Ye lah aku pun tak tau keputusan tu macam mana.. Berdebar.. Gementar.. Apa lagi?? Ntah la.. Aku pun tak reti nak tafsirkan macam mana.. Yang paling takut nak tengok result madah Takhrij al-Hadith, Nahu wa Sorof dan al-Balaghah.. huhuhu.. gerun.. Mase exam rase cam boleh jerk tapi resultnyer tak tau la gue..

Nway.. aku harap kita-kita semua dapat keputusan yang cemerlang dan sama-sama naik pentas sem depan. Hehehe.. Jom la kita doa ramai-ramai semoga segala usaha dan penat lelah kita memerah otak mendapat ganjaran yang setimpal.. Aminnn....

1 comments:

'Aizat Annur said...

last2~result x kuar2 lg..he3