Alhamdulillah.. Syukur aku kehadrat Ilahi kerana Dia masih memberi aku peluang untuk menitipkan kejayaan buat kedua ibu bapaku.. Syukran ya Rabbi... Lastly after waiting too long untuk tau result, Alhadulillah i got it again.. DL..

Aku memang tak sangka la dapat result camtu sebab seperti aku katakan dulu, aku paling takut nak tengok result bagi madah Takhrij al-Hadis, Nahu wa sorof dan Balaghah.. Tapi Alhamdulillah madah yang paling aku takut tu la yang memberikan aku kejayaan ini.. Huhu.. Syukran Ustazah Sh. Hamadian ( madah Nahu wa Sorof ), Ustaz Dr Rohaizan (madah Takhrij al-Hadith) dan Ustaz Taufeq (madah al-Balaghah).. Dan tak lupa jugak syukran kepada Ustaz Abdillah Hisyam (madah Ulul al-Quran 2), Ustaz Fauzi Hasan (madah Ulum al-Hadith 2) dan Ustaz Mat Ali (madah Institusi Islam di Malaysia)..

Tak lupa kepada sahabat aku, Kak Ina, Suhaida, Syahima, Farehah, Hazwani yang sentiasa berada di belakang ku saat aku ingin rebah, sentiasa di sisiku saat aku lemah, selalu di depanku saat aku perlukan petunjuk arah.. Terima kasih.. Aku jugak tak lupa masihat akh Manaf (USIM) dan Sabri (UM)..Syukran.. Ma dan ayah serta adik-adik, Terima kasih atas sokongan dan nasihat.. Jemaah-jemaah Kelab Keusahawanan, Din, Usop, Kak Iqa.. Terima kasih atas msg2 doa itu...

Doaku semoga rakan-rakan sahabat-sahabat semua diberi kejayaan di dunia dan di akhirat.. Aminn.......

P/S : Putera Annur, Wani, Nadia dan Kak Ina, CONGRATES!!!

Kata-kata hikmah : Jadikan keyakinan sebgai pegangan hidup, dorongan sebagai teman setia, putus asa musuh durjana dan jadikan tekun serta usaha itu sebagai tangga kejayaan..

0 comments: