You are the sun that light the sky,
The star that shine at night,
The rainbow that comes through the rain,
To make the day feel bright,
You have the smile,
I long to see, the voice I want to hear,
You give me wormth n confort,
Everytime you hold me near,
Yours is the heart that beats with mine...
You are the air I need to breath
The driving force within my life in
Which I can believe
You are the inspiration in my every word and deed
You fill my heart with love and fill
My life with all my need...
You are my beloved friend........




NOR SUHAIDA AMIRA
My bestest fren ever.. Orang paling rapat ngan aku kat kampus. Sampaikan kekadang aku tdo umah dia..hehehe.. Selain tu dia ni classmate aku.. G
mane2 mesti bersama.. Lau ade prob aku akan share ngan dia la.. Hanya dia la kawan mase susah dan senang.. Aku harap frenship kitorang berkekalan ke anak cucuh.. opss.. silap.. berkekalan sampai akhir hayat.. Love u Ada.. mmuah..ekeke.. =)


HAZIQAH AUNI
Aku panggil dia Kak Ika tp Amar da ubah jadi 'kakikaku'..heheh
e.. Dia ni memang lawak la tp lau da datang angin kus-kus dia tu, cam puting beliung.. Takut eden..hehehe.. Btw, she's very2 kind.. Dia ni tua stahun dari aku.. Thats y panggil Kak Iqa.. Aku kenal dia mase pegi Perhimpunan Pemimpin Usahawan IPTA 2007 kat UPM.. Kitirang join KKU UDM mase tu.. Then sampai skang trus rapat.. Hope our friendship will lasts forever.. mmmmuah..



NOOR HAZWANI
Student account UDM.. Kenal pun melalui KKU jgk.. Sorang yang klakar cam Kak Iqa gak.. Lau dah gelak ngan dia ni memang x habis la.. She's very intelligent, Islamic term n bla bla bla..hehehe.. T aku nak ikut dia la.. Pakai tudung lab
uh. Aminnnn... Mase sem lepas aku banyak habiskan mase kat bilik dia ( hari-hari tdo bilik dia ).. ngeh2.. She's something tau.. Lau aku tengok dia cam tenang jerk.. But i don't know y?? huhuhu.. Harap-harap walaupun kuar UDM t still trus contact eva..


NURUL SYAHIMA
I call her Ima.. Dia ni classmate aku yang aku rapat gak.. Lau lam kelas duk depan same-same..hehehe.. Lau ngantuk dia cubit aku, lau dia ngantuk plak aku cubit dia.. Gitu r kami lam kelas (tolpng-menolong amalan mulia)..hehehe.. Besides, dia ni rumet aku yang best la sem lepas.. Rumet aku ni pandai komputer.. So, lau nak suh ejas komputer serah kat dia rr.. hehehe.. Tp biasa la lau gaduh-gaduh tu.. orang kate lau x gaduh x dek kenangan kan?? Tp gaduh camne pun baik jugak skang.. Itulah kawan sejati aku..


So, stakat ni je la pengenalan tentang kawan-kawan aku.. Ramai lagi kawan, tapi ni la yang paling dekat ngan hidup aku.. I LOVE YOU ALL!! mmuah..

" True friends never leave each other, true friends never part, they just sit silently deep within each other's heart saying... I'M STILL HERE.. "




0 comments: