Kate lec aku, Dr Norizan, satu gambar menceritakan seribu makna.. Kalau banyak gambar maknenye menceritan banyak makna la.....


Kenangan ngan classmates mase sem 2.. depa ni memang best rr.. Ni la aktiviti kitorang lau pas kelas ke ape ke.. x habis2 bergambar..hehe.. tp ni la kengan yang ada hingga hari ni.. Gambar ni kitorang snap kat taman depan maktabah..


Ni lak time wat2 rajin nak pi jogging.. biasanya hari jumaat la coz xdek class.. Tp xdek jogging betul2 pun.. juz jalan-jalan hirup udara segar hehehe.. Tapi lau you all nak tau, budak2 ni lau dah datang angin rajin diorang tu, sampai kat pantai Tok Jembal diorang jog tau..huhuhu.. Padahal nak main air jer.. ahakz.. =)


Ha... ni lagi satu kerja kitorang.. makan..makan..makan..xdek kerja lain..terutama si kecik yang kat tengah tu..hehehe.. Gambar ni kat KFC Giant.. time g shopping2 sket..


Kan aku da cakap.. Budak2 class aku memang suke bergambar.. sebelum lec masuk sempat agi posing tu.. aku pun same...hahaha.. Ye la tu da berpisah ni je yang tinggal untuk mengingati mereka.. Tul tak??


Mase ni kat Taman Shah Bandar, Kuala Terengganu.. Kenangan ngan x-rumet, Nadia yang duk kat tengah tu.. Skang ni merangkap bestie aku..hehehe.. Yang sebelah kiri tu Asma', classmate aku..


Ni plak dak2 usahawan UDM.. Aku x dek lam gambar ni sebab...sebab..sebab aku yang ambik gambar ni..hehehe.. Gambar diambil di Hotel Istana sempena makan malam KARNIAWAN 07.. Kat sinilah kemesraan terjalin antara kami semua...


Ade jgk gambar aku akhirnye..huhuhu.. Ni la empat usahawan sekawan.. Lau ade pape tentang usahawan 4 orang ni la yang duk same2.. xdek dah orang lain.. Gambar ni jugak kat hotel Istana.. Time boring dengar ucapan kat depan tuh.


Hah.. ni ler 8 budak-budak gedik..hikhik.. Kenangan kat Kolej 12 UM.. Mase ni pas makan tengah hari before besiap-siap untuk gi dinner.. Diorang ni biasa la.. Lau bab gambar semua tempat nak snap.. Ops.. kepada Kak Ili ( mantan exco KKU ) yang baik hati, I miss u so much.. Bile agaknye leh jumpa lagi erk??


This one pic sepanjang Delegasi Usahawan Muda 08 ( latest punya program ).. banyak la input yang kami dapat sepanjang delegasi ni.. To kelab keusahawanan : nanti wat lagi tau..hehehe.. Gambar bawah skali tu ade pengiring kami, En Zul.. En Zul ni memang best la.. spoting habis.. Itu la kemesraan yang terjalin antara student n lec.. Contohilah kami..hehehe..


Ni Abdul Manaf, Pengarah Delegasi Usahawan Muda 08 merangkap mantan setiausaha Kelab Keusahawan UDM.. Orangnye tegas,boleh dikatakan garang, Gile-gile pun ye jugak..hehe..tp bile da kenal ok je..ehemm.. Dia ni la banyak tarbiyah aku supaya jadi sorang muslimah yang mengikut garis-garis Islam.. Syukran akh Manaf.. Semoga trus success di mana jua berada..



Ni kami mase kat Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani.. Kat depa punya galeri before masuk taklimat..


Ni la gambar organisasi di mana aku berada skang.. Semoga kita semua dapat mengeluarkan idea-idea yang bernas untuk menaikkan name kelab di arena IPTA.. Usahawan inovasi pemangkin pembangunan negara.. Keusahawanan Kerjaya Pilihan..


Ohh.. lalala... Sampai kat ni je yang aku bleh coretkan untuk tatapan teman-teman semua.. Ingatlah kenangan itu membawa kita kepada ukhuwah abdan abada..
Sayang kamu semua.. mmuah!!

To be continue.............. =)

0 comments: